مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-13سياسي

اگر با متخلفان برخورد نمی کنید، شورای شهر کرمانشاه را منحل کنید 


عضو شورای شهر کرمانشاه با انتقاد از عدم برخورد دستگاه های نظارتی با اعضای متخلف شورای شهر کرمانشاه گفت: اگر این روند عدم برخورد با متخلفان ادامه دارد، - اگر با متخلفان برخورد نمی کنید، شورای شهر کرمانشاه را "منحل" کنید  ایسنا/کرمانشاه عضو شورای شهر کرمانشاه با انتقاد از عدم برخورد دستگاه های نظارتی با اعضای متخلف شورای شهر کرمانشاه گفت: اگر این روند عدم برخورد با متخلفان ادامه دارد، نبودن شورا بهتر از بودن آن است و از مسئولین می خواهیم شورا را منحل کنند.

هاشم درویشی، امروز (22 آبان) پس از عدم برگزاری جلسه رسمی شورای شهر به دلیل عدم حضور برخی اعضاء و به حد نصاب نرسیدن، در جمع خبرنگاران با انتقاد از عدم حضور برخی اعضای شورا گفت: کارهای بسیاری روی زمین مانده که نیازمند تشکیل جلسه شوراست، اما متاسفانه برخی اعضا با عدم حضور خود مانع تشکیل جلسات شده اند.

وی افزود: یکی از لوایح مهم که در انتظار بررسی در شورا می باشد، لایحه تعیین تکلیف نیروهای بازیافت است که حدود شش ماه است بلاتکلیف مانده است.

درویشی گفت: علاوه براین برخی پروژه های سرمایه گذاری نیازمند مصوبه شورای شهر است که آنها هم بلاتکلیف مانده اند.

درویشی با اشاره به عدم برخورد قاطع با متخلفان شورای شهر کرمانشاه گفت: در همین ماه های اخیر برخی اعضا به دلیل اعتراض به نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر با متخلفان برخورد نمی کنید، شورای شهر کرمانشاه را منحل کنید 

اگر با متخلفان برخورد نمی کنید، شورای شهر کرمانشاه را منحل کنید